چه غذاهای خوردن نیست که کراتین به سطح بالا است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه غذاهای خوردن نیست که کراتین به سطح بالا است

چه غذاهای خوردن نیست که سطح کراتین است غذاهای altoque به خوردن نیست که سطح کراتینین بالا است؟ همه ما می دانیم که یک رژیم غذایی سالم نقش مهمی در حفاظت از عملکرد کلیه نقش دارد و انتقال برخی از síntomas.Ahora بیماران مراجعه کنید ممکن است برای جلوگیری از کراتینین بالا در زندگی روزمره خود.

کراتینین، ضایعات سوخت و ساز بدن عضلانی، قرار است به توسط کلیه فیلتر می شود، با این حال، زمانی که مردم حمله بیماری های کلیه، با GFR کم، alto.La کراتینین کراتینین خود را شاخص عملکرد کلیه مشترک، به طور کلی، سطح خود باقی می ماند در سطح امنیتی اگر عملکرد کلیه در حال کار بیش از 50 درصد از کل، در یک کلمه، ما دوست داریم به می گویند، پس از آن که کراتینین کلیه بالاتر از نرمال است، کافی ocurren.En این زمان، تعدادی از عوارض و نشانه های بیماران آشفته، برخی از غذاها برای بیماران، مانند ممنوع:

غذاهای غنی از غذاهای proteínas.Los مانند لوبیا و محصولات باقلا سبز شامل غنی در متابولیسم پروتئین را بار کلیه ها را افزایش می دهد و باعث پروتئین ادرار، منجر به وخامت بیشتر از عملکرد کلیه و کراتینین بالا.

Sodio.Algunas افراد ثروتمند، مانند غذاهای طعم سنگین مانند ترشی، غذاهای فرآوری شده و غذاهای با غذاهای نمک بالا. با این حال، این غذاها بالا در سدیم، که می تواند وضعیت را بدتر و باعث بار ادم متابولیسم کلیه می باشد.

غذاهای غنی از fósforo.Todos ترین غذاها حاوی فسفر، به ویژه میوه ها، سطح بالایی از فسفر می تواند عوارض بسیاری از جمله کم کلسیم و ترشح PTH نشان علائمی مانند خارش، تنگی اشتها، گرفتگی عضلانی و بیماری های استخوان. بنابراین بیماران باید غذاهای فسفر کم را انتخاب کنید.

غذاهای بالا در اصل grasa.La از نارسایی مزمن کلیه گلومرولواسکلروز است، و بالا در چربی می تواند گلومرولواسکلروز تجمع می یابد.

به جز رژیم غذایی روزانه، درمان کلید برای کاهش سطح creatinina.El درمان سنتی چینی است به تمرکز بر روی عروق خونی هزینه، ترویج گردش خون به حذف لخته شدن خون و سموم پاکسازی خون را بهبود بخشد GFR و کراتینین کمتر ریشه.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد غذاهای ممنوع برای بیماران مبتلا به کراتینین بالا، لطفا با پزشکان آنلاین ما، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.





:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: